Regulamin sklepu

Niniejszy regulamin został ostatnio zaktualizowany dnia 2024-10-29

Postanowienia Ogólne

 

1. Właścicielem sklepu internetowego działającym pod adresem: www.icar.pl jest firma ICAR Tomasz Kruk z siedzibą w Krakowie przy ul. Kornela Makuszyńskiego 8, 31-752 Kraków.

2. Nie prowadzimy sprzedaży konsumenckiej.

3. Sklep oferuje sprzedaż wyłącznie hurtową.

4. Klientami naszego sklepu mogą zostać osoby fizyczne lub prawne prowadzące działalność gospodarczą i posiadające numer NIP.

5. Minimalna wartość zamówienia kształtuje się odpowiednio:

– dla zamówień z transportem bezpłatnym (koszt pokrywa firma ICAR) wynosi: 1000 zł netto. 

– dla zamówień z transportem odpłatnym wynosi: 400 zł netto. 

 

Koszty transportu:

Wszystkie opcje transportu obowiązują tylko na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

6. Towar wysyłany jest firmami spedycyjnymi: Schenker, DHL.

7. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, na podstawie zamówień składanych w trybie udostępnionym przez sklep.

8. Wszystkie wymiary ramek, antyram oraz galerii są wymiarami wewnętrznymi.

9. Podane ceny w sklepie są cenami netto, dla których należna stawka podatku VAT wynosi 23%.

10. Ceną przyjmowaną w rozliczeniu jest cena obowiązująca w chwili składania zamówienia na towar.

11. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania lub wycofywania towarów, przeprowadzaniu i odwoływania akcji promocyjnych bądź dokonywania w nich zmian.

12. Składając zamówienie Klient potwierdza, iż zapoznał się z niniejszym regulaminem i akceptuje jego postanowienia.

13. Oferta produktów umieszczona na stronie Sklepu internetowego ważna jest przez czas nieokreślony.

 

Rabaty

1. Udzielamy rabatów wg poniższych zasad:

  • zamówienie od 1 500 zł netto – rabat 8%
  • zamówienie od 2 000 zł netto – rabat 10%
  • zamówienie od 2 500 zł netto – rabat 15%

2. Nie doliczamy dodatkowych rabatów przy zakupie pakietów promocyjnych i katalogowych oraz wyprzedaży. Dla dużo większych zamówień (głównie w jednym profilu i kolorze) istnieje możliwość negocjacji cen. W tym celu prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 12 254 55 12.

3. Przy długoterminowej współpracy pracujemy na stałych rabatach i terminach płatności.

 

Składanie i Realizacja Zamówień

1. Zamówienia są przyjmowane przez stronę: www.icar.pl.

2. Aby złożyć zamówienie Klient musi aktywować swoje konto.

3. Zastrzegamy sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości tzn. bez podania numeru telefonu lub adresu e-mail, pod którym będzie możliwe potwierdzenie zamówienia.

4. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu, kiedy zlecenie przejdzie w stan realizacji.

5. Do każdego zamówienia Klient otrzyma fakturę pro formę i fakturę VAT. 

6. Zamówienia można składać przez całą dobę.

 

Wysyłka

1. Dostawa towaru odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej. W przypadku wybrania opcji dostawy z płatnością “za pobraniem” zostanie naliczona opłata w wysokości 20 zł netto.

2. Standardowy termin realizacji zamówienia wynosi od 3 do 7 dni roboczych. Liczony jest od momentu potwierdzenia zamówienia (dotyczy klientów z ustalonym terminem płatności) lub otrzymania zapłaty, do chwili wysłania towarów ze sklepu. Zastrzegamy sobie możliwość wydłużenia czasu realizacji, o czym każdorazowo poinformujemy naszych klientów.

3. Kurierzy mają obowiązek dostarczyć paczki do drzwi, tylko jeżeli nie przekraczają wagi 30 kg.

4. Większe gabaryty i cięższe przesyłki doręczane są poprzez wyładowywanie ich z pojazdu i ustawienie na podłożu przed budynkiem. Firmy kurierskie mają w ofercie płatną usługę wniesienia przesyłek ponad 30 kg. Chcąc skorzystać z takiej możliwości, prosimy o wcześniejszy kontakt w celu uzyskania wyceny od spedytora.

5. Palety przygotowujemy do max. wysokości ok. 180 cm.

6. Czas dostawy – ponad 90% klientów otrzymuje zamówione produkty w czasie krótszym niż 24 godziny.

7. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w realizacji zamówienia spowodowane przez firmę kurierską.

 

Reklamacje

1. W momencie odbioru towaru w obecności kuriera, Klient zobowiązany jest do sprawdzenia stanu przesyłki. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń należy sporządzić protokół reklamacyjny, który podpisuje przewoźnik. Jeżeli Klient nie dokonał sprawdzenia przesyłki w momencie odbioru, przewoźnik ma obowiązek spisać taki protokół w ciągu 7 dni od dostarczenia przesyłki. Wszelkie reklamacje dotyczące uszkodzenia przesyłki w trakcie transportu, będą rozpatrywane wyłącznie w oparciu o ten dokument.

2. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady techniczne lub ewentualne braki powinien skontaktować się do 10 dni z Działem Reklamacji pod numerem telefonu: 12 254 55 15, gdzie otrzyma instrukcje w sprawie dalszego postępowania.

3. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji wadliwy towar zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. W przypadku uszkodzenia ramy “dużego” formatu (od 30×40 cm wzwyż) zostanie wystawiona faktura korygująca lub reklamowana rama zostanie dołożona do następnego zamówienia.

4. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu max. 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.

 

Zmiany w Niniejszej Umowie

Zastrzegamy sobie prawo, według własnego uznania, do modyfikowania lub zastępowania niniejszych warunków poprzez opublikowanie zaktualizowanych warunków na stronie. Dalsze korzystanie z witryny po wprowadzeniu takich zmian oznacza akceptację nowego regulaminu.

 

Skontaktuj się z nami

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące niniejszej umowy, skontaktuj się z nami, wypełniając formularz kontaktowy.

 

 

 

Informacje dotyczące wysyłki

Jakie metody wysyłki są dostępne?

Dostawa towaru odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej - nadawca ICAR.

W szczególnych przypadkach istnieje możliwość uzgodnienia wysyłki spedycją zleconą przez Klienta

Ile czasu zajmie dostarczenie paczki?

Standardowy termin realizacji zamówienia wynosi od 3 do 7 dni roboczych. Liczony jest od momentu potwierdzenia zamówienia (dotyczy klientów z ustalonym terminem płatności) lub otrzymania zapłaty, do chwili wysłania towarów ze sklepu. Ponad 90% klientów otrzymuje zamówione produkty w czasie krótszym niż 24 godziny.

Jak mogę śledzić moje zamówienie?

Po nadaniu przesyłki otrzymasz numer listu przewozowego, który umożliwia śledzenie dostawy.

Czy potrzebuję konta, aby złożyć zamówienie?

Tak, założenie konta jest niezbędne.